از سئو جا نمونی!
نوشته شده توسط : admin

از سئو جا نمونی!

این روزها کمتر کسی است که کسب و کار آنلاین داشته باشد اما نام سئو را نشنیده باشد. سئو از اهمیت بالایی برای سایت ها برخوردار است به نوعی داشتن یک سایت با سئو حرفه ای یکی از راه های موفقیت در بازار تجارت الکترونیک است. با بهینه سازی و افزایش رتبه سایت خود می توانید در نتایج جستجو گوگل بدرخشید. همانطور که می دانید بیشتر مخاطبانی که از سایت ها بازدید می کنند از طریق موتور جستجو گوگل است. تقریبا 75 از مخاطبینی که محتوا یا محصولی را در گوگل جستجو می کنند بر روی سایت هایی که در صفحه اول گوگل به انها پیشنهاد داده می شود کلیک می کنند و سایت های دیگر شانس بازدید کمتری دارند و این موضوع نشان دهنده اهمیت سئو است!

گوگل برای رتبه بندی و نشان دادن سایت ها در صفحات اول موتور جستجویش از الگوریتم ها و قوانینی استفاده می کند که هر ساله تغییر می کنند و اصول سئو نیز بر طبق تغییر این الگوریتم ها و قوانین به روز می شوند و باید سایت را با الگوریتم جدید گوگل تطبیق داد. بنابراین خدمات سئو سایت را باید به متخصصینی سپرد که با الگوریتم های گوگل آشنایی کامل دارند و می توانند سئو حرفه ای سایت را انجام دهند. برای این کار می توانید به شرکت های خدمات دهنده سئو سفارش بدهید.

یکی از شرکت های حرفه ای در زمینه سئو شرکت گلزار وب است. این شرکت دارای کادری مجرب و حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت و سئو سایت است که در طراحی یک سایت تمام استانداردهای سئو را در نظر میگیرد تا سایت شما از هر نظر حرفه ای و جذاب باشد و در گوگل رتبه بالایی داشته باشد. علاوه بر این سایت های طراحی شده توسط این مجموعه از سرعت لود بالایی برخوردارند که برای رتبه بندی سایت شما توسط گوگل اهمیت ویژه ای دارد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ، می توانید با کارشناسان گلزاروب از طریق شماره تلفن  09109212500 و سایت https://golzarweb.com/ در ارتباط باشید.

 





:: برچسب‌ها: افزایش رتبه سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: